.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعتدالگرايي غیر از مدارا با خلق نيست
الياس خليلي-خبرنگار

برخی در فرهنگ سیاسی خود دنبال بهانه ای برای حذف رقیبند و جالبتر انكه به دنبال حذف دوست نيز هستند . باید بر این رفتار سياسيون بي اخلاق حسرت خورد .
دنیای سیاست دنیای تدبیر امور است و دنیای رقابت توام با رفاقت و نه عداوت كه اين را هم در مازندران نمي توان در همه افراد سياسي ديد .
مگر پیگیری امورات یک شهرتوسط نماینده مردم ،امام جمعه ، شوراي شهر ،شهردار ،روساي ادارات و حتي مردم جرم است كه ابزاري براي دوستان درست مي شود تا رقيب و يا دوست خود را از صحنه خارج كنند و با يكه تازي عرصه امور را در دست بگيرند؟؟؟
کسانی که با ابزارهای غیر اخلاقی دنبال حذف چهره ها هستند بدانند که تاریخ آنان را کند ذهنان سیاسی لقب داده و فضای جامعه را آلوده می کنند .
مگر در جامعه پیشرفته اروپايي وقتی یک جریان سیاسی برنده نمی شود چهره هایشان را نابود می کنند ؟؟؟؟آنان از مجموع نخبگانشان اتاق فکر می سازند و براي رشد و توسعه همه جانبه كشورشان بهره برداری می کنند و در اين شرايط است كه بازنده انتخابات هم مي داند كه در تصميم گيري دولت صاحب نفوذ نخواهند بود بلكه مي توان از افكارشان براي پيشبرد اهداف كشور استفاده كرد.
چه اشکالی دارد که از همه پتانسیل استان و همه افراد دلسوز و توانمد كه كارنامه اخلاقي و علمي از خود به جاي گذاشته اند برای برون رفت از توسعه نیافتگی استفاده کرد ؟؟و يا اينكه از همه طيف فكري براي كمك به توسعه استان در گروه مشاوران نهايت استفاده را برد.
اگر چه جریان اصولگرايي رفتارهای غیر اصولی هم در گذشته داشته است اما این دلیلی برای اعتداليون نمی شود که چونان دولت گذشته بد عمل کنند . ...فرق میان اعتدال خواهي و تمامیت خواهی در همین است .
برخي از دوستان اصولگراي ما در دولت گذشته خود را حق مطلق انگاشته و رقیب را از خانه بیرون رانده اند و اما اعتدالگرايي غیر از مدارای با خلق نيست.
شايد بر اين اساس است كه دولت تدبير و اميد با درس گرفتن از دولت گذشته امورات كشور را در عزل و نصب ها با تفكر و فراغ بال انجام مي دهد كه اين خود نيز در برخي موارد رفتار درستي نخواهد بود.
در مديراني كه بر مسند قدرت هستند شاهد افرادي هستيم كه تكليف خود را با جريان حاكم امروز كشور مي دانند و تكليفشان را با خود روشن كرده اند ولي همچنان شاهد به تاخير افتادن تغيير آنان هستيم.
اينان با وصل شدن به كانونهاي قدرت به دنبال تصاحب پست هاي حساس هستند و بر اين اعتقادند كه چنانچه نتوانيم منصب مورد نظر را كسب كنيم به كمتر از ان حتما خواهيم رسيد.
نگارنده بر اين اعتقاد است كه در جايي كه همه مي دانند مديران غير معتدل بر سر كار هستند و به دنبال اين هستند تا با رابطه اي پديدار گردد و صبح دولتشات بدمد با كمال احترام و اخلاق در جايي دگر از وجودشان بهره گيري شود و اعتداليون و مدافعان دولت امورات را در دست گيرند.
هر چند در روزهاي آينده شاهد تغيير فرمانداران خواهيم بود اميد است كه اين دولت از ان سوي بام بر زمين نيافتد و از افرادي توانمند ،با تجربه ،خوشنام،اخلاقگرا و با دانش استفاده كند تا سطح مديريت شهر و شهرستان و استان به جايگاه واقعي خود برگردد.



ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.175 seconds.